.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه حزب همبستگی به مناسبت 22 بهمن

ایسنا: حزب همبستگي به مناسبت سي‌ويكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي بيانيه‌اي منتشر كرد.

در اين بيانيه خطاب به مردم ايران آمده است:

22 بهمن بدون شك نقطه عطفي ماندگار در تاريخ مبارزات آزادي‌خواهانه ملت مسلمان ايران به رهبري حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه است. در اين روز مبارزات امت مسلمان ايران در برابر ظلم و جور، استبداد و استعمار به رهبري آن فقيه فرزانه، شجاع، و مبارز با تكيه بر ظرفيت‌هاي عظيم مردمي و اسلام بي‌ثمر نشست. 22 بهمن سرآغاز پيوند مبارك جمهوريت و اسلاميت و برپايي حكومتي نوين بر مبناي اين دو اصل با تاكيد بر حق خدادادي به بشريت، يعني "آزادي" است.

جمهوري اسلامي حاصل مبارزات مردان و زنان آزاده‌اي است كه با تكيه بر ايمان و وحدت كلمه توانستند بزرگترين انقلاب معنوي قرن را به رهبري آن پير سفر كرده رقم زنند و بي‌شك صاحبان اصلي اين انقلاب‌ همانا ملت بزرگ ايرانند كه وظيفه حفظ و پاسداري از انقلاب و نظام نيز بر عهده آنان است.

حزب همبستگي ايران اسلامي در اين بيانيه با اشاره شرايط پس از انتخابات اخير رياست جمهوري، تاكيد بر اجراي كامل اصول قانون اساسي را لازمه بازسازي اعتماد عمومي دانسته و از همه بزرگان، نخبگان و دلسوزان نظام تلاش براي آزادي برخي بازداشت‌شدگان و دلجويي از آسيب‌ديدگان پس از انتخابات و فضاي مناسب براي تضارب افكار در رسانه ملي و مطبوعات را خواستار شده و آن را در ايجاد زمينه وحدت و انسجام در بين همه نيروهاي انقلاب موثر دانسته است.

در اين بيانيه هم‌چنين بر حفظ حرمت سرمايه‌هاي اجتماعي و صيانت از همه شخصيت‌ها و نيروهاي اصيل انقلاب كه عمر خود را در راه خدمت به امام، انقلاب و مردم صرف نموده‌اند، تاكيد شده است.

صادر كنندگان اين بيانيه با تبريك سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از آحاد ملت آزاده ايران براي حضور پرشور در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد كرده و آورده‌اند: با تكيه بر شعارهاي بنيادين و اصيل و منطبق با آرمان‌هاي انقلاب (استقلال، آزادي،‌ جمهوري اسلامي) و در راستاي ايجاد وحدت و انسجام در بين همه نيروهاي انقلاب بار ديگر برگ زريني بر افتخارات خود افزوده و به همه جهانيان ثابت نماييم كه رابطه بين ملت و انقلاب اسلامي هرگز گسستني نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.